Nõustame ja aitame juurutada erinevaid kvaliteedijuhtimissüsteeme.
Kvaliteedijuhtimissüsteemi projekti ettevalmistamisel ja juhtimisel meie spetsialist:
Kvaliteedijuhtimissüsteemi projekti ettevalmistamisel ja juhtimisel meie spetsialist:
- tutvub ettevõtte või asutuse (Kliendi) struktuuriga, põhitegevusega, juhtimis- ja töökorraldusega jms;
- selgitab välja Kliendi juhtkonna soovid, vajadused ja eesmärgid;
- selgitab välja Kliendi juhtimissüsteemile ja tegevusele kohalduvate standardite, õigusaktide jm nõuded;
- tutvustab juhtkonnale juhtimissüsteemi loomise põhimõtteid, -tõdesid ja -nõudeid;
- kooskõlastab juhtkonnaga projekti programmi ja hinna ning sõlmib lepingu;
- kavandab ja kujundab juhtimissüsteemi mudeli ja dokumentatsiooni struktuuri;
- abistab (kuni 100%) juhtkonda jt võtmeisikuid juhtimissüsteemi käsiraamatute, protseduuride, vormide, tööjuhendite ja registrite väljatöötamisel ning dokumenteerimisel;
- viib valminud dokumentatsiooni alusel läbi juhtkonna jt võtmeisikute sissejuhatava koolituse;
- juhendab, nõustab ja abistab juhtkonda jt võtmeisikuid juhtimissüsteemi juurutamisel, sh kvaliteedi-, keskkonna- ja töökeskkonnalaste tõendusdokumentide loomisel;
- viib läbi Kliendi töökeskkonna riskide ja keskkonnamõjude analüüsid ning kavandab vajalikud abinõud ja meetmed;
- korraldab juhtimissüsteemi esmase siseauditi läbiviimise ja dokumenteerimise ning auditil leitud puuduste esinemise korral nende likvideerimise;
- korraldab juhtimissüsteemi juhtkonnapoolse ülevaatustoimingu ja dokumenteerib tulemused;
- juhendab ja nõustab juhtkonda jt võtmeisikuid ettevalmistumisel sertifitseerimisauditiks;
- abistab juhtkonda (juhtkonna vastava soovi korral!) sertifitseerimisettevõttega lepingueelse kontakti loomisel;
- osaleb sertifitseerimisauditil, kaitseb projekti, kindlustab sertifikaadi väljastamiseks esitatud nõuete täitmise ja juhtkonna rahulolu saavutamise;
- jms (vastavalt juhtkonna soovile).